INFRAn uusi brändi-ilme on täällä

Uudessa ilmeessä tummansininen pääväri muuttuu hieman, ja sen rinnalle tulee enemmän lisävärejä, mikä mahdollistaa ilmeen joustavan soveltamisen eri käyttöyhteyksissä. Uudet graafiset elementit symboloivat muun muassa kasvua, yhteistyötä ja kumppanuutta.

Uutta ilmettä voi jo ihmetellä nettisivuilla (Infra.fi) ja uutiskirjeissä. Oma INFRAn uudet vaatteet ovat parhaillaan sovituksessa. Sähköisen jäsenpalvelun uusi ilmiasu julkistetaan lähiaikoina.

Brändi-ilme on esitelty ja hyväksytty INFRAn hallituksessa, jossa ovat edustettuina kaikki INFRAn piiriyhdistykset.

Edistää tehokkaampaa edunvalvontaa

Vaikka INFRAn ilmiasu muuttuu, jäsenpalvelu ja liiton toimintatavat säilyvät entisellään ja korkeintaan paranevat.

Eniten ilmeuudistuksella on merkitystä edunvalvontatyölle: ”Vauhdittamme tälläkin tavalla INFRAn ja RT:n uudistumista entistä merkittävämmäksi vaikuttajaorganisaatioksi alaa kohtaavien suurten muutospaineiden alla”, INFRAn toimitusjohtaja Paavo Syrjö perusteli aiemmassa uutisjutussa.

Syrjön mukaan INFRAlla on lähivuosina suuria tavoitteita vaikuttamisen saralla. Niitä tavoiteltaessa piiriyhdistyksillekin on hyödyllistä tulla vaikuttajille tutuksi elinkeinoelämän isojen teollisuusliittojen edustajina, ja uusi brändi-identiteetti auttaa tässä.

Uusi ilme julkistettiin 1. joulukuuta RT:n uuden strategian sekä RT:n ja INFRAn vaalitavoitteiden julkistuksen yhteydessä. Lue lisää netistä!

Uusi brändi-ilme julkistettiin 1.12. RT:n ja INFRAn vaalitavoitteiden julkistamisen yhteydessä Hotelli Presidentissä Helsingissä. Vaalipaneelissa Matias Mäkynen (SDP), Atte Harjanne (Vihreät), Petri Honkonen (Keskusta), Elina Valtonen (Kokoomus) ja Lulu Ranne (Ps). Paneelin veti Nina Rahkola.


Lisätietoja

Paavo Syrjö

Toimitusjohtaja

Anu-Liina Ginström

Viestintäpäällikkö